Član 55.
Virtuelne trke motora je igra klađenja zasnovana na virtuelnim trkama motora. Ova igra omogućava Učesniku da se kladi na ishode virtuelnih trka.
U svakoj trci učestvuje 4 motora. Svaki motor je obeležen određenim brojem u opsegu od 1 do 4.
Vrste opklada kod virtuelne igre trke motora:
- Pobednik: Učesnik pogađa da li će izabrani motor pobediti odnosno proći kroz cilj pre ostalih motora koji učestvuju u trci;
- Plasman među prva dva: Učesnik pogađa da li će odabrani motor biti među prva dva koja prođu kroz cilj;
- Duel dva motora: Učesnik bira između 2 motora koji će imati bolji plasman na kraju trke;
- Plasman: Učesnik pogađa koji će motor biti prvoplasirani na kraju trke a koji će biti drugoplasirani na kraju trke.
Učesnik ima mogućnost klađenja za više rundi unapred. U tom slučaju svaka opklada koju odigra će se računati kao zasebna.