Virtuelne trke konja

Član 53.


Virtuelna trka konja je igra klađenja, zasnovana na virtuelnim događajima trka konja. Ova igra omogućava učesnicima klađenje na ishode virtualnih trka, u okviru standardnih i specijalnih opklada.

 

U svakoj pojedinačnoj trci učestvuje 6, 8, 10 ili 12 konja, Svaki konj označen je određenim brojem u rasponu od 1 do 6, 1 do 8 , 1 do 10 ili 1 do 12.

 

Jedna runda traje u proseku 4 minuta i 30 sekundi i sastoji se od najave, prikaza trke i objave rezultata trke.

 

Vrste opklada u virtuelnoj igri Trke konja:

    • Pobednik: Učesnik pogađa hoće li odabrani konj pobediti odnosno proći kroz cilj pre ostalih konja koji učestvuju u trci;
    • Plasman: Učesnik pogađa poredak prva dva konja. Igrač bira 2 konja na način da prvi odabrani konj prolazi kroz cilj prvi, a drugi prolazi kroz cilj drugi. U slučaju pogođenog plasmana prva dva konja, dobitak je predstavljen množenjem uloga i kvote odabranog plasmana;
    • Suprotan plasman: Učesnik pogađa nekoliko različitih kombinacija za plasman na jednom listiću. Svaka kombinacija podleže zasebnoj uplati/ulogu i minimalna uplata/ulog po listiću se povećava srazmerno povećanju broja odigranih kombinacija klađenja;
    • Pobednik Par/Nepar: Učesnik pogađa hoće li broj prvoplasiranog psa biti paran ili neparan;
    • Pobednik ispod/iznad: Učesnik pogađa da li će biti broj prvoplasiranog konja biti ispod ili iznad date granice. Granica se određuje u zavisnosti od broja konja u trci (6 ili 8).
    • Zbir prva dva: Učesnik pogađa da li je zbir brojeva prvoplasiranog i drugoplasiranog konja u trci manji ili veći od date granice. Granica se određuje u zavisnosti od broja konja u trci (6 ili 8);
    • Zbir prva tri: Učesnik pogađa da li je zbir brojeva prvoplasiranog, drugoplasiranog i trećeplasiranog konja u trci manji ili veći od date granice. Granica se određuje u zavisnosti od broja konja u trci (6 ili 8);
    • Plasman među prva dva: ova vrsta opklade daje mogućnost Učesniku da pogađa hoće li odabrani konj biti među prva dva koja prođu kroz cilj;
    • Plasman među prva tri: ova vrsta opklade daje mogućnost Učesniku da pogađa hoće li odabrani konj biti među prva tri koja prođu kroz cilj;
    • Nije među prva dva: Učesnik pogađa koji konj neće biti među prva dva konja koji prolaze kroz cilj;
    • Nije među prva tri: Učesnik pogađa koji konj neće biti među prva tri konja koji prolaze kroz cilj;
    • Nije pobednik: Učesnik pogađa koji konj neće pobediti;
Pristupom, daljim korišćenjem ili navigacijom kroz ovaj sajt Vi prihvatate da ćemo mi koristiti određene kolačiće pretraživača (cookies ) i potvrđujete da imate preko 18 godina. BalkanBet ne koristi kolačiće koji ometaju Vašu privatnost, već samo one koji će Vam olakšati korišćenje sajta i poboljšati korisničko iskustvo.