Sportsko klađenje

 

1. GENERALNA PRAVILA OBRADE I PONIŠTENJA

Ova generalna pravila primenjuju se na sve sportove ukoliko specijalnim pravilima koja se odnose na konkretan sport nije drugačije određeno.

Ako se ishod događaja ne može zvanično potvrditi, Priređivač zadržava pravo na odlaganje obrade do zvanične potvrde ishoda.

Ako je ponuđeno klađenje na događaj čiji je ishod već poznat, Priređivač zadržava pravo poništenja opklada.

U slučaju svake izrazito očigledne greške u prikazu ili iznosu kvote, Priređivač zadržava pravo poništenja opklada. Izrazitom greškom se smatra ukoliko odstupanje u kvoti proizvede najmanje 100% veći iznos dobitka od slučaja u kom bi vrednost kvote bila na nivou proseka na svetskom tržistu u datom momentu.

Ako je praćenje napušteno, a meč se završi regularno, svi događaji će biti obrađeni po finalnom rezultatu. Ukoliko je nemoguće zvanično potvrditi ishod događaja Priređivač zadržava pravo da proglasi klađenje nevažećim.
U slučaju netačne obrade događaja Priređivač zadržava pravo naknadne ispravke obrade.

U slučaju da su generalna pravila sporta prekršena Priređivač zadržava pravo poništenja opklada (npr. neregularne dužine delova meča, procedura brojanja, domaćinstvo, format meča itd…).

U slučaju da pravila ili format meča odstupaju od generalnih informacija Priređivača, zadržava se pravo poništenja opklada.

U slučaju prekida meča u bilo kom momentu, i ukoliko se isti ne odigra do kraja sledećeg kalendarskog dana, za igre kojima bi se ishod mogao promeniti odigravanjem meča do kraja, (nepoznati ishodi), računaće se kvota 1. Za igre kojima se ishod ne bi mogao promeniti odigravanjem meča do kraja (poznati ishodi) opklade će se obrađivati po sledećem principu:
- poznate pogođene opklade se računaju kao dobitne,
- poznate nepogođene opklade se računaju kao nedobitne.

U slučaju odlaganja meča i njegovog neodigravanja do kraja sledećeg kalendarskog dana za sve igre računaće se kvota 1.

Za sve poništene opklade važi kvota 1.00.

Ako su imena timova, takmičenja, ili kategorija bila netačno prikazana, Priređivač zadržava pravo poništenja opklada.

Ukoliko je takmičenje prekinuto i neće biti završeno, Priređivač će kao pobednika uzeti tim/Igrača koji je proglašen za pobednika od strane organizatora takmičenja. Ukoliko je takmičenje prekinuto i neće biti završeno, i nijedan učesnik događaja nije proglašen za pobednika, za sve opklade na pobednika takmičenja važi kvota 1.

Ukoliko je za pobednika takmičenja proglašeno više Učesnika događaja, a jedan od njih je izabran na tiketu, dobitak će biti podeljen sa brojem proglašenih takmičara koji dele prvo mesto.

Ako su kvote ponuđene sa netačnim vremenom početkom meča Priređivač zadržava pravo poništenja opklada.

Ukoliko je tim izbačen iz takmičenja, za opklade da će taj tim biti pobednik takmičenja će važiti kvota 1.

Za obradu opklada validan je podatak objavljen na zvaničnoj internet strani organizatora takmičenja. Ukoliko se uz pomoć TV prenosa utvrdi drugačiji podatak od podataka objavljenih na zvaničnoj internet strani organizatora takmičenja, validan je TV prenos.

Iznosi uplata i isplata

Član 39.
Minimalna pojedinačna cena kombinacije za klađenje iznosi 2,00 dinara.

Minimalni iznos koji Učesnik može uplatiti za klađenje iznosi 20,00 dinara.

Maksimalni iznos za isplatu dobitka Učesniku iznosi 15.000.000,00 dinara.

 

2. FUDBAL

Sve ponuđene igre (osim onih koji se odnose na poluvremena, prvo poluvreme, produžetak, i penale) se odnose na regularni period igre i igre na kojima je posebno naznaceno da se racunaju produzeci.

Regularnih 90 minuta: Ponuđene igre se odnose na regularnih 90 minuta igre osim ako je drugačije određeno. Ovo uključuje zaustavno vreme, ali ne uključuje produžetke, vreme za izvođenje penala ili zlatnog gola.

Ako sudija odsvira regularan kraj pre nego što je isteklo 90 minuta, rezultat će se smatrati važećim.

U slučaju da se meč umesto 2x45 odigra u formatu 2x40 minuta sve opklade su važeće.
Za sve formate osim 2x45 i 2x40 opklade će biti poništene.

Kartoni

Žuti karton se računa kao 1, a crveni ili drugi žuti/crveni 2. Jedan igrač ne može dobiti više od 3 kartona po utakmici.
Obrada se vrši na osnovu svih dokaza o kartonima koji su pokazani u regularnom delu igre.
Kartoni dobijeni posle meča se ne računaju.
Kartoni koje su dobili neaktivni učesnici utakmice se ne računaju (već izmenjeni igrači, treneri, igrači na klupi).

Korneri

Dodeljeni, ali neizvedeni korneri se ne računaju.

Strelci

Auto gol se ne uzima u obzir za igre Strelci (strelac na meču, strelac prvog gola, strelac poslednjeg gola).
Ukoliko gol postigne igrač koji nije u ponudi, sve opklade su validne.
Za momenat postizanja gola računa se vreme kad je lopta prešla gol liniju a ne kad je gol priznat.

 

3. TENIS

U slučaju predaje, diskvalifikacije ili odustajanja bilo kog igrača za sve igre kojima bi se ishod mogao promeniti odigravanjem meča do kraja (nepoznati ishodi) računaće se kvota 1.

Svi poznati ishodi će biti validni, a zbog specifičnosti sporta iskazane u tačno predviđenom broju setova na meču ili gemova u setu, poznatim ishodima smatraju se:
 - već dobitne ili nedobitne opklade u trenutku prekida odustajanja ili diskvalifikacije, kojima se ishod ne bi mogao promeniti odigravanjem meča do kraja
 - sve opklade koje bi bilo kojim krajnjim rezultatom bile pogođene ili promašene, u skladu sa pravilima turnira.
U slučaju odlaganja (kiša,mrak itd…) opklade ostaju otvorene i biće obrađene po završetku meča.

Ako su imena igrača ili timova bila netačno prikazana, Priređivač zadržava pravo poništenja opklada.

Tenis antepost: Ako se igrač povukao pre početka turnira, sve nepoznate opklade će biti poništene, ali ukoliko je započeo meč i odigrao bar jedan poen pa potom odustao, opklade se smatraju važećim.

Ako je meč odlučen Super tie break-om (do 10) on se za igre vezane za setove računa kao treći set.

Svaki tie break ili Super tie break za igre vezane za ukupno gemova se računa kao jedan gem.

4. KOŠARKA

Ponuđene igre se ne odnose na produžetke ukoliko nije drugačije definisano.

U slučaju da se meč završi nerešeno a produžetak ne bude odigran, za sve nepoznate ishode na igrama za koje važe produžeci će se računati kvota 1.

5. AMERIČKI FUDBAL

U slučaju odlaganja utakmice (kiša,mrak itd…) sve opklade ostaju otvorene i biće obrađene po završetku utakmice.

Ponuđene igre se ne odnose na produžetke, ukoliko nije naznačeno drugačije.

U slučaju prekinute ili odložene utakmice, nepoznate opklade će se smatrati poništenim, ukoliko se utakmica ne završi u toku iste NFL nedeljne šeme (Četvrtak-Sreda lokalno vreme stadiona).

6. HOKEJ NA LEDU

Sve ponuđene igre (osim onih koje se odnose na trećine, produžetak ili penale) se odnose na regularni period utakmice, ukoliko nije drugačije naglašeno.

7. BEJZBOL

Ponuđene igre se ne odnose na extra ining, ukoliko nije naznačeno drugačije osim igara: "Ko postiže određen poen", i "Koji tim će prvi stići do određenog broja poena" i ostalih naznačenih igara.

Specifični pojmovi bejzbola: Period - Ining, Produžetak - Ekstra ining, Poen - Run Poluvreme - Rezultat posle devetog half ininga.

Svi događaji se obrađuju po konačnom rezultatu posle 9 ininga (odnosno 8 ½ ininga ako domaći tim vodi u tom trenutku).

Ako je meč prekinut ili otkazan, i neće se nastaviti istog dana, sve opklade sa nepoznatim ishodom će se smatrati poništenim.

8. RUKOMET

Sve ponuđene igre (osim onih koje se odnose na poluvremena, prvo poluvreme, ko postiže određeni pogodak i koji tim će prvi postići određeni broj pogodaka) se odnose samo na regularan period meča.

9. ODBOJKA

Zlatni set se ne uzima u obzir prilikom obrade opklada

10. ODBOJKA NA PESKU

Zlatni set se ne uzima u obzir prilikom obrade opklada

11. FUTSAL

Sve ponuđene igre ( osim poluvremena, prvog poluvremena, produžetaka i penala) se odnose na regularan period meča.

12. RAGBI

Sve ponuđene igre (osim onih koje se odnose na poluvremena, prvo poluvreme) se odnose na regularan period meča.

13. PIKADO

Centar (Bullseye) se računa kao crvena boja izlaza.

14. SNUKER

U slučaju repozicioniranja kugli ishod ostaje isti ukoliko je bio odlučen pre repozicioniranja.

Nijedan faul niti besplatna kugla se ne računa u igrama koje se odnose na boju ubačene kugle.

U slučaju da frame počne ali se ne dovrši, sve opklade sa nepoznatim ishodom koje se tiču tog frame-a se poništavaju.

15. KRIKET T20 I ODI

Ponuđene igre se ne odnose na super over, ukoliko nije drugačije naznačeno.

Kaznena trčanja se ne računaju u over i bacanje igrama (Multi over igre se ne računaju pod ovo pravilo).

Twenty20: Svi planirani overi moraju biti odigrani da bi se ishod opklade smatrao poznatim, osim ako inning nije završen normalnim putem.

ODIs: Najmanje 90% svih overa u iningu mora biti odigrano da bi se ishod opklade smatrao poznatim, osim ako inning nije završen normalnim putem.

Ako se meč otkaže pre igre, osim ako se meč ne odigra do kraja sledećeg kalendarskog dana od planiranog početka, sve nepoznate opklade će biti poništene.

Ako je meč nerešen i oficijalna pravila ne odrede pobednika ili se pobednik odredi bacanjem novčića ili žrebom, sve oklade sa nepoznatim ishodom će biti poništene.

Ako se over ne završi sve opklade sa nepoznatim ishodom koje se odnose na dati over su poništene, osim ako inning nije završen npr. deklaracijom , all outom itd…

 

16. MMA i Boks

Sve opklade će biti obrađene po rezultatu koji je proglašen odmah po završetku meča. Naknadne žalbe na rezultat i eventualne izmene se ne uzimaju u obzir.

MMA – Ukupno rundi

Započeta runda računa se kao cela ukoliko je u trenutku završetka borbe proteklo više od polovine runde, ukoliko je borba završena ranije ta runda se neće računati.




17. CASHOUT u Sportskom klađenju

Opcija Cash Out nudi mogućnost isplate tiketa pre nego što je opklada zaključena.

Da bi se Cash out opcija mogla koristiti, mora biti dostupna i prikazana na tiketu uz trenutni iznos koji Igrač može, ali ne mora prihvatiti.

Prilikom procesa Cash Out-a primenjuje se odlaganje (delay) koje može biti različito u zavisnosti od meča/mečeva odigranih na tiketu. Ukoliko u toku odlaganja dođe do promene aktivnosti opklade, promene kvote ili neke sistemske greške, zahtev za Cash Out-om može biti odbijen, o čemu će Igrač biti obavešten porukom.

Cash Out iznos može biti manji ili veći od uloga, ali ni u jednom trenutku ne može biti veći od potencijalnog dobitka na tiketu.

Ukoliko je Cash out zahtev uspešno realizovan, iznos će biti prebačen na korisnički račun Igrača i dalje promene rezultata neće imati nikakav uticaj na iznos isplaćen Cash out zahtevom.

O dostupnosti Cash Out opcije, njenoj obustavi, dopuni ili uklanjanju, odlučuje Priređivač u bilo kojem trenutku, po sopstvenoj proceni, što uključuje dostupnost iste samo za tikete u pojedinoj igri, za određene sportove, turnire, mečeve, opklade, kao i za Igrače.

Po sopstvenoj proceni Priređivač zadržava pravo da onemogući Cash Out funkcionalnost bilo kom Korisniku.

Priređivač zadržava pravo da usled tehničkih problema ili očigledne greške u ponudi suspenduje eventualnu isplatu ili poništi već postojeću.

Svaki pokušaj neregularne naplate tiketa preko opcije Cash Out, kao i zloupotreba bilo kojeg njegovog dela od strane Igrača je strogo zabranjena i Priređivač zadržava pravo da retroaktivno suspenduje eventualnu isplatu, odnosno izvrši povrat sredstava koja su neregularno isplaćena Igraču (što uključuje, ali se ne ograničava na isplaćen Cash Out na tiketu koji je u trenutku zahteva već bio gubitan i/ili isplaćen Cash Out usled pogrešne obrade rezultata na bilo kojem meču u ponudi i slično).

Prilikom kalkulacije Cash Out iznosa, ne uzima se u obzir eventualni bonus koji bi Igrač eventualno ostvario ukoliko bi čekao da se svi mečevi na tiketu završe.

Tiketi na kojima je realizovana Cash Out opcija se ne računaju u rollover koji je definisan u okviru pravila Welcome Bonusa.

Priređivač nije odgovoran u slučaju da Cash Out opcija nije dostupna iz tehničkih razloga, što uključuje, ali se ne ograničava na prekid internet konekcije, softversku grešku, nedostupnost opcije prouzrokovane greškom ‘’treće strane’’ i dr.

18. Drugi sportovi i događaji

Priređivač može pored sportova izričito navedenih u ovim Pravilima, da ponudi za klađenje i druge sportove i vansportska dešavanja, pod uslovom da imaju merljive rezultate i da postoji jasan izvor iz koga se može utvrditi rezultat takve opklade, kao i da su ispunjeni svi uslovi za klađenje utvrđeni ovim Pravilima.

 

 

19. MEČ SPECIJAL I FUDBAL IGRAČI

- Igra PRVA IZMENA
Ukoliko obe ekipe istovremeno izvrše izmene ili ukoliko na meču nijedna ekipa ne izvrši bar jednu izmenu opklada je nevažeća i računaće se kvota 1 .

- Višestruki strelac i HAT-TRIK
Igrač pogađa da li će neko od igrača postići više od jednog ili više od dva gola na meču, računaju se samo postignuti golovi, ne računaju se autogolovi.

- Igra KORNERI
Igrač pogađa da li će na meču biti izvedeno više ili manje kornera od zadate granice, računaju se samo izvedeni korneri.

-Igra Strelac prvog gola na mecu
Igrac pogadja ko ce postici prvi gol na odredjenom mecu. Racunaju se samo golovi, a ne autogolovi.Ukoliko fudbaler na koga je polozena opklada provede barem jedan sekund na terenu, opklada je vazeca.

-Igra Strelac zadnjeg gola na mecu
Igrac pogadja ko ce postici poslednji gol na mecu. . Racunaju se samo golovi, a ne autogolovi. Ukoliko fudbaler na koga je polozena opklada provede barem jedan sekund na terenu, opklada je vazeca.

-Igra asistencija na mecu
Igrac pogadja koji ce od Fudbalera imati minimum jednu ili vise Asistencija na mecu. Da bi opklada bila vazeca igrac mora da stratuje mec. Ukoliko udje sa klupe ili ne igra odredjeni mec racuna se kvota 1(jedan)

-Igra suteva u okvir gola
Igrac pogadja koliko ce odredjeni Fudbaler imati suteva u okvir gola u toku utakmice. . Da bi opklada bila vazeca igrac mora da stratuje mec. Ukoliko udje sa klupe ili ne igra odredjeni mec racuna se kvota 1(jedan)

-Igra sutevi van okvira gola
Igrac pogadja koliko ce odredjeni Fudbaler imati suteva van okvira gola u toku utakmice . Da bi opklada bila vazeca igrac mora da stratuje mec. Ukoliko udje sa klupe ili ne igra odredjeni mec racuna se kvota 1(jedan)

-Igra ispravna uklizavanja
Igrac pogadja koliko ce odredjeni Fudbaler imati uklizavanja(oduzetih lopti) u toku utakmice Ukoliko . Da bi opklada bila vazeca igrac mora da stratuje mec. Ukoliko udje sa klupe ili ne igra odredjeni mec racuna se kvota 1(jedan)

-Igra golova na mecu po fudbaleru
Igrac pogadja koliko ce izabrani fudbaler postici golova u toku meca. Vise od jednog,dva ili tri gola . Da bi opklada bila vazeca igrac mora da stratuje mec. Ukoliko udje sa klupe ili ne igra odredjeni mec racuna se kvota 1(jedan)

-Igra Pasova na mecu
Igrac pogadja koliko ce tacnih dodavanja imati izabrani Fudbaler. . Da bi opklada bila vazeca igrac mora da stratuje mec. Ukoliko udje sa klupe ili ne igra odredjeni mec racuna se kvota 1(jedan)

Igra KARTONI
Igrač pogađa da li će na meču biti dosuđeno više ili manje kartona od zadate granice, ko će dobiti prvi karton, ko će u duelu dobiti više kartona.Računaju se samo kartoni dosuđeni igračima koji su za vreme dosuđivanja kartona bili u igri.
- Igra PRVI KARTON
U slučaju da istovremeno igrači oba tima dobiju kartone opklada je nevažeća, važi kvota 1.

- Pravilo bodovanja kartona: žuti karton 1 poen , crveni karton 2 poena.
Maksimalno može biti 3 poena po igraču (drugi žuti karton je automatski i crveni i računa se 2 poena)

- Za sve igre iz specijala vezane za igrače, IGRAČ MORA ODIGRATI MAKAR JEDAN SEKUND UTAKMICE.

- U šuteve van okvira gola računaju se šutevi u stativu, prečku, izblokirani šutevi i ostali šutevi van okvira gola.

Za sve igre iz specijala važi regularan tok meča, osim ako u samoj igri nije drugacije naznaceno. Ukoliko se odmah po završetku meča pristupi izvodjenju penala (UEFA Super Kup), za pomenute igre će važi će regularan tok meča.

20. Pravila za transfere

Igrač pogađa da li će određeni fudbaler u navedenom prelaznom roku preći u neki od ponuđenih
timova.

Potvrda transfera je zvanično saopštenje kluba za koji je potpisao.

Ukoliko se opklada izvrši nakon objavljivanja zvaničnog saopštenja računaće se kvota 1 (jedan).


21. ESPORTS

Igre: CS:GO, Valorant, Dota 2, League of Legends, King of glory


1. Sva esport ponuda je zasnovana na rezultatu u toku meča ili rezultatima na kraju zakazanog meča/mape.
Obrada će se odvijati koristeći zvanični rezultat i rezultate koji su objavljeni na
zvaničnim video strimovima ili strimu u igri relevantne utakmice.
2. Svi datumi i vremena početka utakmica prikazani za Esports mečeve su samo u informativne svrhe
i nije garantovano da su tačni. Opklade će važiti ako se ponudi utakmica sa netačnim datumom
i/ili vremenom.
3. Ako je meč pauziran/odložen i nije pomeren za kasnije u roku od 48 sati od stvarnog
zakazano vremena početka, tada će sve opklade na taj meč biti poništene.
4. Ako je ime igrača/tima/turnira pogrešno napisano, sve opklade će i dalje važiti osim ako nije očigledno
da je pogrešno napisano ime isto što i drugi igrač/tim/turnir.
5. Ako se naziv tima promeni zbog napuštanja tima iz organizacije, pridruživanja drugoj organizaciji,
ili zbog zvanične promene imena tima, sve opklade ostaju važeće.
6. Ako organizator događaja dozvoli rezervne pozicije i postoji zvaničan rezultat, sve opklade će biti
prihvaćene.
7. U slučaju da dođe do poništavanja rezultata utakmice od strane organizatora zbog nepredviđenih
okolnosti - kao što je varanje - sve opklade na taj meč će biti poništene. Ovo pravilo je primenljivo
u roku od 72 sata od kraja utakmice, posle isteka tog roka ne može se menjati rezultat obrade.
8. Ako organizator turnira proglasi meč kao pobedu a da nije meč odigran, sve opklade će biti poništene.
9. Ako se jedan tim povuče tokom utakmice, samo opklade na kompletiranim pojedinačnim mapama
biće prihvaćene. Sve nepoznate opklade će biti poništene.
Opklade postavljene na bilo koje naknadne mape koje će biti kompletirane, biće obrađene po konačnim rezultatima.
Međutim, sve ponude uživo će biti suspendovane na ovom meču i prebačene na
novu ponudu sa drugim ID-om ponude koji će prikazivati novi status meča. Jedino
izuzeće od ovog pravila bi bilo u ovoj situaciji: tim A osvaja mapu 1 i nastavlja da gubi
mapu 2. U ovom slučaju, poništili bismo sve opklade na svim nepoznatim utakmicama i opklade za mapu 2 i
stavili ponudu u okviru mape 3.
10. Sve opklade uzimaju u obzir produženo vreme igre, osim ako nije drugačije navedeno u nazivu opklade.
11. Ako se format utakmice promeni ili se razlikuje od onog koji se nudi, zadržavamo
pravo da poništmo sve opklade.
12. Ako je utakmica netačno prikazana, zadržavamo pravo da poništimo sve opklade.
13. Ako se utakmica igra pre zakazanog datuma/vremena početka, sve opklade postavljene nakon stvarnog početka
utakmice će biti poništene. Sve opklade postavljene pre stvarnog početka utakmice ostaju važeće.
14. Ako se utakmica ili mapa ponovo odigra zbog organizatora ili tehničkih problema, sve opklade će biti
poništene, dok će se ponovljeni mečevi ili mape računati odvojeno kao novi meč.
15. Ako utakmica na mapi počne sa manje od deset igrača, sve opklade na toj mapi će biti poništene.



1. Ako jedan od igrača prekine internet konekciju i ne može da se ponovo poveže ili bude zamenjen za ostatak
mape, oba tima odlučuju da nastave 4 na 5 i igraju najmanje 5 rundi, sve opklade na meču biti poništene.
2. Ako se tim povuče, dobije pobedu odlukom administratora ili bude diskvalifikovan pre nego što se sve zakazane runde
mape odigraju, sve nepoznate opklade na tu mapu i meč će biti poništene.
3. Runde 1-15 čine prvu polovinu CS:GO, Valorant, Dota 2, League of Legends, King of glory mapa.


22. PRAVILA ZA Fudbal specijal

UKUPNO GOLOVA U PRVENSTVU - IGRAČI

Potrebno je pogoditi koliko će određeni igrač postići golova za navedenu sezonu.

UKUPNO GOLOVA U PRVENSTVU - TANDEM

Potrebno je pogoditi zbir postignutih golova dva igrača istog tima za navedenu sezonu.

UKUPNO GOLOVA U PRVENSTVU - TIMOVI

Potrebno je pogoditi koliko će određeni tim postići golova za navedenu sezonu.

UKUPNO ASISTENCIJA U PRVENSTVU

Potrebno je pogoditi koliko će odeđeni igrač imati asistencija za navedenu sezonu.

UKUPNO OSVOJENIH BODOVA U PRVENSTVU

Potrebno je pogoditi koliko će određeni tim osvojiti bodova u navedenoj sezoni.

 

PRAVILA

Dozvoljeno je vezivanje sa ostalom ponudom kladionice.

Ukoliko iz bilo kog razloga igrač promeni klub, a pri tom ne promeni ligu u kojoj je započeo sezonu opklada je važeća, računaće se svi golovi ili asistencije koje je postigao u sezoni.

Ukoliko iz bilo kog razloga igrač promeni klub, a pri tom promeni ligu u kojoj je započeo sezonu računaće se kvota 1(jedan).

Ukoliko iz bilo kog razloga igrač, učesnik TANDEMA promeni klub računaće se kvota 1(jedan).

Za igru ukupno osvojenih bodova računaju se isključivo rezultati postignuti na terenu, službeni rezultati i eventualne kazne oduzimanja bodova kladionica neće računati. Ukoliko iz bilo kog razloga dođe do prekida prvenstva i ne budu odigrani svi planirani mečevi računaće se kvota 1(jedan).



23. PRAVILA ZA MOTOSPORT

FORMULA 1 

        POBEDNIK TRKE 

  • Igrač pogađa koji će vozač biti pobednik trke. 

    PLASMAN 1-3 
  • Igrač pogađa da li će vozač na kraju trke osvojiti jedno od prva tri mesta. 

    NAJBRŽI KRUG 
  • Igrač pogađa koji vozač će odvoziti najbrži krug u trci. 

    DUELI VOZAČA 
  • Igrač pogađa koji će vozač na kraju trke biti bolje plasiran. 

PRAVILA 

  • Dozvoljeno je vezivanje sa ostalom ponudom kladionice. 
  • Ukoliko iz bilo kog razloga vozač ne startuje na trci sve opklade na tog vozača  su nevažeće i računa se kv.1 (jedan), za igru dueli vozača oba vozača moraju startovati. 
  • Ukoliko oba vozača učesnika duela iz bilo kog razloga ne završe trku računaće se kvota 1 (jedan), u slučaju da jedan od učesnika duela ne završi trku pobednik duela je vozač koji je trku završio. 
  • Nije dozvoljeno vezivanje duela vozača i ostalih igara u kojima bi se kao učesnik našao vozač iz tog duela. 
  • Validan rezultat je onaj koji je ostvaren i zvanično objavljen po završetku trke, naknadne izmene kladionica neće uvažavati. 
  • Za sve podatke merodavan je sajt www.formula1.com 

MOTO GP 

        POBEDNIK TRKE

  • Igrač pogađa koji će vozač biti pobednik trke. 

    PLASMAN 1-3 
  • Igrač pogađa da li će vozač na kraju trke osvojiti jedno od prva tri mesta. 

    DUELI VOZAČA 
  • Igrač pogađa koji će vozač na kraju trke biti bolje plasiran. 

PRAVILA 

  • Dozvoljeno je vezivanje sa ostalom ponudom kladionice. 
  • Ukoliko iz bilo kog razloga vozač ne startuje na trci sve opklade na tog vozača  su nevažeće i računa se kv.1 (jedan), za igru dueli vozača oba vozača moraju startovati. 
  • Ukoliko oba vozača učesnika duela iz bilo kog razloga ne završe trku računaće se kvota 1 (jedan), u slučaju da jedan od učesnika duela ne završi trku pobednik duela je vozač koji je trku završio. 
  • Nije dozvoljeno vezivanje duela vozača i ostalih igara u kojima bi se kao učesnik našao vozač iz tog duela. 
  • Validan rezultat je onaj koji je ostvaren i zvanično objavljen po završetku trke, naknadne izmene kladionica neće uvažavati. 

 

24. Pravila za igru GOLOVI U LIGI

·  Može se igrati u singlu I vezivati sa ostalom ponudom iz liste, osim sa mečevima iz te lige.
·  U slučaju prekida jednog ili više mečeva iz lige i neodigravanja nastavka
ili novog meča u roku od 48 sati od prvobitno najavljenog termina, važi sledeće:
- Ako je ne računajući prekinute mečeve neodigrane u roku od 48 sati opklada već pogođena tip je dobitan.
- Ako je ne računajući prekinute mečeve neodigrane u roku od 48 sati opklada aktivna računa se kvota 1.
- Ako je ne računajući prekinute mečeve neodigrane u roku od 48 sati opklada promašena tip je nedobitan.
·  U slučaju odlaganja jednog ili više mečeva iz lige i neodigravanja novog meča u roku
od 48 sati od prvobitno najavljenog termina, važi sledeće:
- Ako je ne računajući odložene mečeve neodigrane u roku od 48 sati opklada već pogođena tip je dobitan.
- Ako je ne računajući odložene mečeve neodigrane u roku od 48 sati opklada aktivna računa se kvota 1.
- Ako je ne računajući odložene mečeve neodigrane u roku od 48 sati opklada promašena tip je nedobitan.
Za igru “Golovi u ligama” važe samo utakmice redovnog kola jedne lige, ne i plejof dueli za tu ligu.


25. Pravila za igru DNEVNI GOLOVI U LIGI / GRUPI / TAKMIČENJU

·  Može se igrati u singlu I vezivati sa ostalom ponudom iz liste, osim sa igrama u kojima učestvuje bilo koji meč koji je učesnik igre Dnevni golovi u ligi / grupi / takmičenju.
·  Učesnici igre su mečevi koji se igraju u aktuelnom danu u datoj ligi, takmičenju.
·  U slučaju prekida jednog ili više mečeva iz lige i neodigravanja nastavka ili novog meča u roku od 48 sati od prvobitno najavljenog termina,
za sve varijante u kojima bi se ishod opklade mogao promeniti odigravanjem prekinutih mečeva računa se kvota 1.

- Za sve opklade kojima se ishod ne može promeniti odigravanjem prekinutih mečeva računa računa se postignuti rezultat
Ako je ne računajući prekinute mečeve neodigrane u roku od 48 satiopklada već pogođena tip je dobitan.
Ako je ne računajući prekinute mečeve neodigrane u roku od 48 sati opklada aktivna računa se kvota 1.
Ako je ne računajući prekinute mečeve neodigrane u roku od 48 sati opklada promašena tip je nedobitan

·  U slučaju odlaganja jednog ili više mečeva iz lige i neodigravanja novog meča u roku
od 48 sati od prvobitno najavljenog termina, za sve varijante u kojima bi se ishod opklade
mogao promeniti odigravanjem odloženih ili prekinutih mečeva računa se kvota 1.

- Za sve opklade kojima se ishod ne može promeniti odigravanjem odloženih ili prekinutih mečeva računa se postignuti rezultat
Ako je ne računajući odložene mečeve neodigrane u roku od 48 sati opklada već pogođena tip je dobitan.
Ako je ne računajući odložene mečeve neodigrane u roku od 48 sati opklada aktivna računa se kvota 1.
Ako je ne računajući odložene mečeve neodigrane u roku od 48 sati opklada promašena tip je nedobitan
 

26. Srpski specijal

Učesnik pogadja šta će se desiti u regularnom delu fudbalske sezone Super lige ( playoff se ne računa)

Učesnik pogadja koliko će odredjena ekipa imati osvojenih trofeja na kraju sezone.

Ukoliko ekipa ne učestvuje u takmičenju, računa se kao da nije osvojila trofej.

Za takmičenje Euroleague plasman, zvaničan sajt za rezultat je Euroleague(ww.euroleague.com)

Za takmičenje ABA liga plasman zvaničan sajt za rezultat je Aba lige(www.Aba-liga.com)

 

27. Balkan Bet specijali

Potrebno je pogoditi da li će biti postignuto 3 ili više poena u prvom minutu meča.
Potrebno je pogoditi da li će biti postignuto 4 ili više poena u prvom minutu meča.
Potrebno je pogoditi da li će biti postignuto 5 ili više poena u prvom minutu meča.
Potrebno je pogoditi da li će oba tima postići barem po jedan poen u prvom minutu meča.
Potrebno je pogoditi da li će biti postignuto 1 ili više trojki u prvom minutu meča.
Potrebno je pogoditi da li će biti postignuto 2 ili više trojki u prvom minutu meča.
Potrebno je pogoditi da li će oba tima postići barem po jednu trojku u prvom minutu meča.
Potrebno je pogoditi da li će prvi minut meča biti bez poena.
Potrebno je pogoditi da li će u prvom minutu meča biti tačno dva poena
Potrebno je pogoditi da li će u prvom minutu meča biti tačno tri poena.
Potrebno je pogoditi da li će u prvom minutu meča biti tačno četiri poena.
Potrebno je pogoditi da li će prvi poen na meču biti slobodno bacanje.
Potrebno je pogoditi da li će prvi poeni na meču biti postignuti šutom za dva poena.
Potrebno je pogoditi da li će prvi poeni na meču biti postignuti šutom za tri poena.
Potrebno je pogoditi da li će biti postignuto 4 ili više poena u drugom minutu meča.
Potrebno je pogoditi da li će biti postignuto 5 ili više poena u drugom minutu meča.
Potrebno je pogoditi da li će biti postignuto 6 ili više poena u drugom minutu meča.
Potrebno je pogoditi da li će oba tima postići barem po jedan poen u drugom minutu meča.
Potrebno je pogoditi da li će biti postignuto 1 ili više trojka u drugom minutu meča.
Potrebno je pogoditi da li će biti postignuto 2 ili više trojki u drugom minutu meča.
Potrebno je pogoditi da li će oba tima postići barem po jednu trojku u drugom minutu meča.
Potrebno je pogoditi da li će biti postignuto 8 ili više poena u prva dva minutu meča.
Potrebno je pogoditi da li će biti postignuto 10 ili više poena u prva dva minutu meča.
Potrebno je pogoditi da li će oba tima postići barem po jednu trojku u prva dva minutu meča.
Potrebno je pogoditi da li će biti postignuto dve ili više trojke u pvra dva minutu meča.
Potrebno je pogoditi da li će oba tima postići po 4 ili više poena u prva dva minuta meča.
Potrebno je pogoditi da li će oba tima postići po 5 ili više poena u prva dva minuta meča.
Potrebno je pogoditi da li će i u prvom i u drugom minutu biti postignuto 3 ili više poena.
Potrebno je pogoditi da li će i u prvom i u drugom minutu biti postignuto 4 ili više poena.
Potrebno je pogoditi da li će i u prvom i u drugom minutu biti postignuto 5 ili više poena.
Potrebno je pogoditi da li će i u prvom i u drugom minutu obe ekipe postići barem po jedan poen.
Potrebno je pogoditi da li će i u prvom i u drugom minutu biti postignuta barem po jedna trojka.
Potrebno je pogoditi da li će biti postignuto 20 ili više poena u prvih pet minuta meča.
Potrebno je pogoditi da li će biti postignuto 23 ili više poena u prvih pet minuta meča.
Potrebno je pogoditi da li će biti postignuto 25 ili više poena u prvih pet minuta meča.
Potrebno je pogoditi da li će oba tima postići po 10 ili više poena u prvih pet minuta meča.
Potrebno je pogoditi da li će oba tima postići po 12 ili više poena u prvih pet minuta meča.
Potrebno je pogoditi da li će biti postignuto 45 ili više poena u prvoj četvrtini meča.
Potrebno je pogoditi da li će biti postignuto 50 ili više poena u prvoj četvrtini meča.
Potrebno je pogoditi da li će oba tima postići po 20 ili više poena u prvoj četvrtini meča.
Potrebno je pogoditi da li će oba tima postići po 22 ili više poena u prvoj četvrtini meča.
Potrebno je pogoditi da li će biti 40 ili više asistencija na meču.( Uključeni su i eventualni produžeci.)
Potrebno je pogoditi da li će oba tima imati po 20 ili više asistencija na meču.( Uključeni su i eventualni produžeci.)
Potrebno je pogoditi da li će biti 70 ili više skokova na meču.( Uključeni su i eventualni produžeci.)
Potrebno je pogoditi da li će biti 75 ili više skokova na meču.( Uključeni su i eventualni produžeci.)
Potrebno je pogoditi da li će oba tima imati po 35 ili više skokova na meču.( Uključeni su i eventualni produžeci.)
Potrebno je pogoditi da li će oba tima imati po 35 ili više skokova na meču.( Uključeni su i eventualni produžeci.)

Minuti u košarkaskim mečevima ce se računati na sledeći način:
I minut 10:00-09:00
II minut 08:59-08:00
Prva dva minuta 10:00-08:00
Prvih pet minuta 10:00-05:00

Za obradu specijala merodavan je video snimak sa meča (kako bi se tačno utvrdilo vreme postizanja koša) a zatim i zvanični sajt Evrolige www.euroleague.net

U slučaju da se informacije razlikuju i ne poklope, prednost će imati video snimak.

U slučaju prekida meča i ne nastavljanja u toku kalendarskog dana, sve opklade koje su završene će važiti, dok opklade koje nisu završene će biti proglašene kvotom jedan.


28. TURBO PAR

Postoje četiri grupe TURBO PAR: ST 4+1, ST 6+1, ST 8+1 i ST 10+1, u svakoj grupi se nalaze mečevi čije su kvote za odredjene tipove uvećane u zavisnosti kojoj grupi pripadaju.
Na jednom tiketu može se odigtai samo jedan meč iz iste grupe TURBO PAROVA.
Minimalna kvota meča koji je potreban da bi se ispunio uslov za TURBO PAR mora da bude veća od 1,15 i mogu se kombinovati sve igre i svi sportovi iz standardne ponude.

1. ST 4+1 - Uslov je da na tiketu imate minimum 4 para .
2. ST 6+1 – Uslov je da na tiketu imate minimum 6 parova, a pritom jedan od njih može da bude TURBO PAR iz grupe ST 4+1.
3. ST 8+1 – Uslov je da na tiketu imate minimum 8 parova, a pritom jedni od njih mogu da budu TURBO PAR iz grupe ST 4+1 i TURBO PAR iz grupe ST 6+1.
4. ST 10+1 – Uslov je da na tiketu imate minimum 10 parova, a pritom jedni od njih mogu da budu TURBO PAR iz grupe ST 4+1 ,TURBO PAR iz grupe ST 6+1 i TURBO PAR iz grupe ST 8+1.

BONUS NA BROJ PAROVA + TURBO PAR

Mečevi TURBO PAR ne računaju se za bonus na broj parova, tako da u slučaju da na tiket imate 11 parova od kojih su 7 sa kvotom većom od 1,35 i jos četiri para iz grupe ST 4+1 ST 6+1,ST 8+1 i ST 10+1, bonus na broj parova će biti predvidjen bonus za sedam parova.
Od ukupnog broja parova na tiketu oduzima se broj parova koji pripadaju grupi TURBO PAR pa se na dobijeni broj parova obračunava predviđeni bonus za broj parova na tiketu.
TURBO PAR se može odigrati i u SISTEMSKIM tiketima, uslov i broj mečeva zavisi od traženog broja pogodaka za ST 4+1 traženi broj pogodaka je 5, za ST 6+1 traženi broj pogodaka je 7, za ST 8+1 traženi broj pogodaka je 9 i za ST 10+1 traženi broj pogodaka je 11 mečeva.


Sva pravila definisana generalnim pravilima o Sportkom klađenju važe i za mečeve koji se nalaze u TURBO PARU.

Pristupom, daljim korišćenjem ili navigacijom kroz ovaj sajt Vi prihvatate da ćemo mi koristiti određene kolačiće pretraživača (cookies ) i potvrđujete da imate preko 18 godina. BalkanBet ne koristi kolačiće koji ometaju Vašu privatnost, već samo one koji će Vam olakšati korišćenje sajta i poboljšati korisničko iskustvo.