Pomoć

KORISNIČKI NALOG

Kako da kreiram nalog?

Klikom na dugme "Registracija" u gornjem desnom uglu, bićete preusmereni na stranicu gde je potrebno da unesete tražene podatke kako biste se uspešno registrovali. Napomena: Lozinka mora da sadrži jedno malo, jedno veliko slovo i minimum 8 karaktera. Obavezan je unos ispravnih podataka! Ukoliko koristite lažne podatke, biće Vam onemogućeno korišćenje BalkanBet sajta. Nakon unosa svih podataka kliknite dugme "Potvrdi"; Ukoliko ste uspešno završili registrovanje, dobićete email na prijavljenu email adresu, putem kojeg ćete izvršiti verifikaciju iste, klikom na link u mejlu. Ukoliko imate problem pri registraciji, molimo Vas da kontaktirate Korisničku podršku, koja će Vam rado pomoći.

  • Na uplatnom mestu:

Potrebno je da popunjeni formular sa ličnim dokumentom predate blagajniku na uplatnom mestu. Blagajnik će Vam kreirati Korisnički nalog, a na prijavljenu email adresu ćete dobiti verifikacioni mejl sa linkom za postavku lozinke. Klikom na link, bićete preusmereni na stranicu gde je potrebno da dva puta unesete lozinku sa kojom ćete se prijavljivati na Vaš nalog (Napomena: Lozinka mora da sadrži jedno malo, jedno veliko slovo i minimum 8 karaktera). Nakon što ste postavili lozinku, moći ćete da postavljate opklade, uplaćujete tikete na Virtuelnim igrama i uživate u širokoj ponudi slot igara.

Nisam dobio/la aktivacioni email, šta da radim?

U slučaju da niste dobili aktivacioni email, proverite Vaš Spam/Junk folder. Ukoliko se ni tu ne nalazi, molimo Vas da kontaktirate Korisničku podršku, koja će Vam rado pomoći.

Kako mogu da pristupim mom nalogu?

Korisničkom nalogu možete pristupiti odlaskom na internet stranicu www.balkanbet.rs, nakon toga u gornjem desnom uglu unesite Vaš email/Korisničko ime i lozinku. Ukoliko imate problem sa prijavom, molimo Vas da kontaktirate Korisničku podršku, koja će Vam rado pomoći.

Zaboravio/la sam lozinku, šta da radim?

U gornjem desnom uglu stranice/sajta, kliknite na “zaboravili ste lozinku” dugme, otvoriće Vam se stranica gde je potrebno uneti Vašu registrovanu email adresu. Dobićete email sa linkom putem kojeg ćete postaviti novu lozinku. Ako i dalje imate problem sa postavkom lozinke, molimo Vas da kontaktirate Korisničku podršku, koja će Vam rado pomoći.

Zaboravio/la sam lozinku email-a, kao i pristupne podatke za korisnički nalog, šta da radim?

Kontaktirajte Korisničku podršku putem Chat-a ili email-a.

Da li je neophodno da se pri unosu lozinke koriste mala, velika slova i brojevi?

Lozinka mora da sadrži jedno malo, jedno veliko slovo i minimum 8 karaktera.

Da li i kako mogu da promenim lozinku?

Nakon prijave na vaš nalog, kliknite na strelicu u gornjem desnom uglu, a zatim odaberite opciju “Korisnički nalog”. Sa leve strane imaćete opciju “Promena lozinke”, odabirom iste dobićete mogućnost da promenite Vašu postojeću lozinku.

Na koji način su moji podaci zaštićeni?

Sigurnost podataka igrača nam je prioritet broj 1 i tome smo naročito posvećeni. Svi podaci su zaštićeni najnovijim SSL tehnologijama, koja omogućava najveću sigurnost na internetu.

Kako da promenim lične podatke iz naloga?

Nakon prijave na Vaš nalog, kliknite na strelicu u gornjem desnom uglu, a zatim odaberite opciju “Korisnički nalog”. Otvoriće vam se stranica sa Vašim ličnim podacima. Neki podaci su promenljivi, a neki ne. Za podatke koje ne možete sami da izmenite, kontaktirajte Korisničku podršku.

Kako da u potpunosti verifikujem svoj nalog?

Nakon prijave na Vaš nalog, kliknite na strelicu u gornjem desnom uglu, a zatim odaberite opciju “Korisnički nalog”. Sa leve strane odaberite opciju “Potvrda identiteta”, i dobićete mogućnost da dodate Vaš lični dokument.

Da li mogu da imam više naloga?

Svaki korisnik može da ima samo jedan nalog. Posedovanje više računa, vodi ka ukidanju svih. Podaci registrovani na sajtu moraju odgovarati podacima iz dokumenata. Posedovanje računa sa lažnim podacima je strogo zabranjeno. Svi računi sa netačnim podacima biće zatvoreni.

Gde mogu da pogledam listu odigranih tiketa i transakcije?

Listu odigranih tiketa možete pogledati nakon prijave na Vaš korisnički nalog, na dva načina: Prvi je da sa desne strane kliknete na link koji se nalazi pored liste “Poslednjih tiketa” i otvoriće Vam se stranica, gde je potrebno uneti željeni vremenski period za koji želite da vidite listu odigranih tiketa, kao i njihov status. Drugi način je da, nakon što kliknete na strelicu pored Vašeg imena u gornjem desnom uglu, odaberete opciju “Korisnički nalog”, a zatim će Vam sa desne strane u meniju “Istorija” biti ponuđena opcija “sportsko klađenje” i otvoriće Vam se stranica, gde je potrebno uneti željeni vremenski period za koji želite da vidite listu odigranih tiketa, kao i njihov status.

Kako mogu da deaktiviram moj nalog?

Molimo Vas da kontaktirate Korisničku podršku koja će rado izaći u susret Vašim zahtevima.

Da li je moguća privremena deaktivacija naloga?

Molimo Vas da kontaktirate Korisničku podršku koja će rado izaći u susret Vašim zahtevima.

Šta se dešava ako ne mogu da se prijavim na svoj nalog?

Molimo Vas da kontaktirate Korisničku podršku koja će rado izaći u susret Vašim zahtevima.

UPLATA/ISPLATA

Kako mogu da uplatim novac na moj Korisnički nalog?

Da biste uplatili novac na Vaš Korisnički nalog, potrebno je da ste prethodno ulogovani, a zatim kliknite na dugme “Uplata” koje se nalazi u gornjem desnom uglu pored Vašeg imena (To možete uraditi i klikom na strelicu pored Vašeg imena>Korisnički nalog, a zatim u meniju sa leve strane odaberite opciju Uplata) i otvoriće Vam se strana gde je potrebno da odaberete način plaćanja i unesete tražene podatke. Ukoliko imate poteškoće prilikom uplate sredstava na Vaš Korisnički nalog, kontaktirajte našu Korisničku podršku, koja će Vam rado izaći u susret.

Putem kojih sistema plaćanja mogu da uplatim sredstva na moj Korisnički nalog?

Novac možete uplatiti na sledeće načine:

  1. Uplatom na jednom od velikog broja uplatnih mesta BalkanBet-a
  2. Uplata preko IPS Skeniraj opcije
  3. Uplatom tekućim računom
  4. Uplatom putem Vaše kreditne/debitne platne kartice

Uplata na BalkanBet uplatnom mestu

Sve što Vam je potrebno da biste uplatili novac na Vaš korisnički nalog u uplatnom mestu jeste da odete do najbližeg BalkanBet uplatnog mesta i obratite se operateru sa Vašim zahtevom, dostavite Vašu registrovanu email adresu kao i željeni iznos, i sredstva će istog trenutka biti na Vašem nalogu.

Novo! Od sada je uplata moguća i putem Vašeg referentnog broja (koji ćete pronaći klikom na "Korisnički nalog", ispod Vašeg imena). Napišite/izdiktirajte blagajniku referentni broj i sredstva za uplatu i kroz par trenutaka, sredstva će biti dostupna na Vašem nalogu.

Uplata preko IPS skeniraj opcije

Uplatu depozita možete realizovati i putem instant plaćanja, metodom IPS skeniraj.
Kada izaberete IPS skeniraj uplatnu metodu u okviru vašeg naloga, bićete preusmereni na stranicu na kojoj će Vam biti prikazan jednokratan IPS QR kod.
Aplikacijom mobilnog bankarstva koju imate instaliranu na svom mobilnom uređaju skeniraćete podatke iz generisanog IPS QR koda i plaćanje obavljate jednostavno, u sigurnom okruženju mobilne aplikacije Vaše banke.
Informacija o ishodu plaćanja biće Vam prikazana odmah po završetku obrade na našem sajtu ali će Vam biti dostavljena i putem imejla.
Depozit na vašem Balkan Bet nalogu automatski se uvećava za iznos uspešno realizovane transakcije.

Ukoliko pristupate iz Balkan Bet mobilne aplikacije, plaćanje putem IPS skeniraj možete izvršiti i tako što ćete nakon odabira metode IPS skeniraj, izabrati banku čijom aplikacijom želite da izvršite plaćanje i kliknuti na dugme za plaćanje.
Na taj način ćete otvoriti aplikaciju mobilnog bankarstva banke koju ste izabrali i u njoj potvrditi izvršavanje plaćanja, kao što biste to uradili i po skeniranju IPS QR koda.

Instant plaćanje Narodne banke Srbije (IPS) ne zahteva ostavljanje podataka o vašoj kartici ii računu, zahteva svega par sekundi i u potpunosti je brzo, jednostavno i bezbedno.


Uplata tekućim računom

Da biste uplatili novac tekućim računom, molimo Vas da se ulogujete na Vaš korisnički nalog, a zatim da kliknete na sledeći link: uplata, te da popunite uplatnicu traženim podacima.

MicrosoftTeams-image

 

  • Payten uplata:

Uplata putem platnih kartica:

VISA

MASTER CARD

MAESTRO

DINA CARD

*NOVO* Prilikom uplate na ovaj način imate mogućnost čuvanja broja/brojeva kartice koje koristite za buduća plaćanja!

Da biste uplatili sredstva putem neke od gorenavedenih platnih kartica, nakon prijave na Vaš nalog, kliknite na dugme "Uplata" u gornjem desnom uglu, a zatim kao sredstvo uplate odaberite „Platna kartica“ (poslednja opcija):

1.

sp4-payten1

 

  1. Zatim unesite željeni iznos za uplatu (minimum je 500RSD) i nakon što ste pročitali uslove i odredbe korišćenja, čekirajte polje "Slažem se sa uslovima i odredbama korišćenja" i kliknite na dugme "Uplata“

sp3-payten2

 

  1. U roku od nekoliko trenutaka, bićete preusmereni na stranicu gde je potrebno da unesete podatke o kartici a zatiom da štiklirate opciju Sačuvajte katicu:

792x550pxZarko-payten3

 

Broj kartice se nalazi na prednjoj strani Vaše kartice, unesite ga bez razmaka. A datum isteka važenja kartice nalazi se ispod broja kartice i prvi broj predstavlja mesec a drugi godinu.

sp5-payten4

 

 

CVC2/CVV2 kod, trocifreni broj se nalazi na poleđini kartice, pored vašeg potpisa i izgleda ovako:

sp6-payten5

Nakon što ste uneli sve tražene podatke, potrebno je da pritisnete dugme „Plati“ i sačekate da sistem obradi transakciju. Na prijavljenu e-mail adresu ćete dobiti potvrdu o uplati.

Ukoliko je Vaša kartica zaštićena dodatnim sigurnosnim korakom (Verified by VISA za VISA kartice ili 3D Secure za MasterCard), bićete preusmereni na stranicu gde je potrebno da unesete lozinku Vaše kartice. Ukoliko ne znate lozinku Verified by VISA ili 3D Secure kartice, kontaktirajte Vašu banku kako biste dobili instrukcije kako da dobijete lozinku.

Uplata platnim karticama je moguća samo ukoliko je platna kartica izdata u Srbiji.

Za sve dodatne informacije, molimo Vas da kontaktirate Korisničku podršku putem Live Chat-a ili na mejl: support@balkanbet.rs

 

ISPLATA

Kako da isplatim novac sa svog Korisničkog naloga?

Novac možete isplatiti na sledeće načine:

  1. Isplata na bilo kom uplatnom mestu BalkanBet-a
  2. Isplata na Vaš tekući račun

Isplata na BalkanBet uplatnom mestu

Potrebno je da odete na meni isplata, i da odaberete željeno uplatno mesto gde ćete doći po isplatu, i ukucate iznos. Dobićete informaciju o vremenu važenja isplate i isplatni kod koji sa ličnim dokumentom predajete blagajniku koji će Vam isplatiti vaš novac.

help-3-isplatauplatnomesto

Postoje dve vrste isplate u uplatnom mestu:

Isplate sa trenutnim važenjem

Igrač u toku dana može isplatiti ukupno 250.000RSD, putem isplata sa trenutnim važenjem.
Broj pojedinačnih isplata je neograničen. (npr. igrač naruči jednu isplatu od 5.000RSD koju je moguće podići odmah nakon dobijanja isplatnog koda. Preostali iznos za isplatu sa trenutnim važenjem je 245.000RSD.)

U slučaju da igrač zakaže isplatu sa trenutnim važenjem i do 23:59:59h ne isplati na odabranom uplatnom mestu, sredstva se automatski vraćaju na stanje korisničkog naloga. 

Isplate sa važenjem od narednog dana u 12:00 časova.

Pojedinačne isplate jednake i veće od 250.000RSD će imati period važenja od narednog dana, od 12:00h do 23:59h. Iznos isplate je neograničen. Na ovaj tip isplata ne važe ograničenja koja važe za isplate sa trenutnim važenjem, tako da je možete naručiti uvek kada nemate drugu aktivnu isplatu i imate dovoljno sredstava na računu.

U slučaju da igrač zakaže isplatu sa važenjem od narednog dana i narednog dana do 23:59:00h ne isplati na odabranom uplatnom mestu, sredstva se automatski vraćaju na stanje korisničkog naloga.

Pravila isplate:

Minimalni iznos isplate je 200RSD. Igrač može imati samo jednu aktivnu isplatu. (npr. Ukoliko ste već naručili isplatu od 5.000RSD, ne možete naručiti novu dok tu ne podignete u odabranom uplatnom mestu ili ne poništite kroz svoj Korisnički nalog, klikom na „x“)

Isplata na tekući račun

Nakon što ste se prijavili na Vaš korisnički nalog, a zatim klikom na Vaše ime u gornjem desnom uglu, odaberite opciju „Korisnički nalog“, potom sa leve strane u meniju „Banka“, odaberite opciju „Isplata“, a kao način isplate odaberite Tekući račun. Popunite tražene podatke, a Swift kod i IBAN polje ostavite prazno. Proces isplate na tekući račun traje do tri radna dana.

help-4-isplatatekuciracun

Kako da deaktiviram korisnički nalog? 

Ukoliko želite da deaktivirate Vaš korisnički nalog na određeni vremenski period ili trajno, pošaljite nam zahtev (sa email adrese sa kojom ste registrovani) i mi ćemo Vam poslati formular koji je potrebno da popunite i da nam vratite nazad (popunjen i potpisan), te ćemo Vam nakon prijema formulara u najkraćem roku poslati obaveštenje o deaktivaciji naloga.   

Pristupom, daljim korišćenjem ili navigacijom kroz ovaj sajt Vi prihvatate da ćemo mi koristiti određene kolačiće pretraživača (cookies ) i potvrđujete da imate preko 18 godina. BalkanBet ne koristi kolačiće koji ometaju Vašu privatnost, već samo one koji će Vam olakšati korišćenje sajta i poboljšati korisničko iskustvo.